Vet at det har vært stille fra meg, har bare hatt problemer med internett tilgangen her i huset.

 

 

 

Ja sånn kan det gå når nettet har vært nede hver gang jeg hadde planer om å skrive ett innlegg, og så har jeg i samme tid ikke hatt noe på kontantkortet til mobilen så det er grunnen til min taushet på bloggen.

 

Nå er det bare dager igjen til konfirmasjonen den er på søndag, og da er det en del kroner ut til en slik dag  nå er det siste konfirmasjon for min del i alle fall på en stund.

 

Har vært en fin uke til nå med masse sol og masse varme det er deilig, er også mye pollen men den allergien får jeg bare komme meg igjennom i dag har jeg hatt en lokal regnbyge men den var midt i mitt tryne tårene renner og det samme gjør nesa haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Godt å se at du er tilbake igjen 😊 Hjemme trenger mannen min og jeg nytt aksesspunkt hvor koblingsboksen til internet skal stå. Nettet hakker voldsomt, men så er internetboksen noen år gammel. Så mannen min skal få bestilt ny over helgen.

      Vi er jo blitt så avhengige av nett og mobil i dag.

      På hytta har vi kun mobildata, men vi har nesten ikke dekning der ute. Kun to streker, og da tar jeg nesten helt datafri.

      Blir koselig med konfirmasjon da. Håper du får en kjempefin dag ❤😊

      Ønsker deg en superduper kveld videre ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det var godt å komme inn og få skrevet litt igjen, blir ikke byttet noen boks til nettet her for det har jeg ikke muligheten til. Mobil blir jeg uten kontantkort fram til mandag det får bare gå bra, håper ingenting skjer så jeg trenger å ringe noen haha.

        Blir nok en kjempefin søndag og konfirmasjon.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjipt når man ikke har nett. Har opplevd det selv. En hel uke. Var graving på nabo eiendommen og kabelen ble kuttet. Snakk om at det var en gørr uke.

      Var uten tlf fordi jeg tasta feil kode til skjerm åpneren. Mail til mobilselskapet og en tlf til Eplehuset. Saken ble løst. Tror hjernecellene sov den dagen.ha,ha

      Allergi er pyton altså. Særlig når det er mye pollen i lufta. Måtte det komme litt regn. God konfirmasjons feiring til deg og håper sønnen får topp dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg veit ikke grunnen til dårlig nett tilgang de siste dagene og GET/ Telia hadde ingen forklaring på det heller, grunnen til at jeg ikke fikk brukt telefonen er at jeg er tom på kontantkortet det får jeg muligheten til å fylle opp på mandag igjen kjedelig men sant.

        Ja det er gørr kjedelig å være uten nett og telefon, fort gjort å taste feil kode behøver ikke være hjernecellene som sov det kan skje uansett.

        Ja det er mye pollen i lufta men regn vil jeg ikke ha på en stund enda, ja tusen takk sønnen min får nok en kjempefin dag. Så skal vi ha samvær fredag den 16 det blir siste før sommeren, eldste blir 18 år senere i sommer så da blir det opp til han om han vil treffe mamma utover.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg