Vektreduksjon på en uke er god jeg er faktisk stolt av meg selv.

 

 

 

Ja jeg er faktisk ganske stolt av meg selv å ha klart å gå ned ganske mye i vekt på litt under en uke, det er ca 5 kilo som er borte fra kroppen min. Jeg er ganske siker på at noen syntes det er lite men jeg syntes det er mye å det er jeg som har gjort jobben, det var ikke så vanskelig når jeg ikke har hatt råd til mat så har det vært ett måltid per dag. På mandag så starter jeg på normal måte å slanke meg for på mandag får jeg penger, så da skal jeg ta den slankekuren som jeg har brukt før å det er å spise mindre og oftere enn jeg pleier så er det det med mosjon men det skal da gå bra det da. Har jeg bestemt meg for noe så klarer jeg det jeg har satt meg ett mål så klarer jeg det på en sund og god måte, det er hele 20 kilo som skal vekk så det går greit.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er for mye å rase ned fem kilo på en uke. Jeg skal ha flere små måltider i løpet av dagen ikke bare ett om dagen som jeg gjorde i forrige uke.

        Tusen takk for det jeg skal klare målet mitt så fort som mulig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg