Våt men fin dag, nå er det fotball.

 

 

 

Det ble lite søvn på meg før etter klokken 03.15 i natt etter festbråk men sov veldig godt etter den tiden, så jeg håper på en stille og rolig kveld og natt i natt da for to netter etter hverandre det orker jeg ikke.

 

Har da vært på en liten tur i dag da selv om det regnet og var kaldt å guffent, orker bare ikke tanken på å sitte inne og ikke gjøre noen ting. Jeg må ut å gå meg en tur for å få andre inntrykk enn fire vegger som det blir inne, så var jeg oppe hos venninnen min en tur i dag å vi drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting.

 

Da jeg kom hjem så hadde jeg fått fakturagrunnlaget på bloggen min forrige måned på mail, så da var det og skrive fakturaen via mitt fakturerings selskap frilansfinans som jeg bruker så da får jeg utbetalt til uken. For meg er det mye men noen vil si det ikke er det men 500 kroner utbetalt syntes jeg er mye, da blir det noen kroner ekstra og det firmaet er fint å bruke for de trekker skatt og sparer til feriepenger jeg skriver bare de tallene jeg får på mail de tar seg av resten.

 

 

Nå så sitter jeg og ser på fotballkamp mellom Norge og Lativa på tv2, spennende å se hvordan den går og etter den så er det finalen i skal vi danse der håper jeg Magnus Moan vinner men de er like flinke begge to gutta som er kommet til finalen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Irriterrende med festbråk langt på natt. Håper du skrev klage til styret sånn kan man ikke ha det. Glemte fotballen i går, men fikk med meg slutten. Det ble uavgjort, men det ble det på Nederland også.
      Dessverre vant ikke Magnus. Jeg synes så klart at de var best. Stemte gjorde jeg også. Men begge gutta leverte! Kose meg i kveld med Farmen, litt gleder i hverdagen skal man nå ha. Nå har mitt ene barnebarn på 11 fått covid, og følte seg kjempeforkjøla. Håper smitten går ned snart for jeg fordrar ikke munnbind. Så bra med ekstra penger fullt fortjent. Klem tiil deg fra meg.

      1. Ja det var veldig irriterende med det bråket, og klagen er levert. Ja så på tirsdag så blir det spennende å se hvordan det går vinner Norge så får de første plassen i gruppa og er videre til VM. Ja det var synd at Magnus ikke vant, men men det er jo folket som bestemmer.

        Jeg koser meg med farmen i kveld, ja litt gleder må en ha.

        Huff da håper hun har det bra, er ikke noe moro å få den i hus denne coviden.

        Jeg også håper smitten går ned snart, ellers så får de stenge ned igjen kan heller ikke fordra disse munnbindene. Ja ble glad at de kommer i løpet av tirsdagen for da får jeg unna en del julehandel.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper det ble en stille og rolig natt, og at du fikk sove ordentlig til i dag. Litt grått og trist i Oslo i dag, men jeg skal være inne og kose meg så det gjør ikke så mye. Ha en fortsatt fin søndag 🥰

      1. Ja det var stille og rolig her i natt, så i natt så ble det en god natts søvn. Det har vært grått og trist her også, men så har jeg bare vært inne og gjort ingen verdens ting.

        Ønsker deg en riktig god kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå veit vi resultatet av både det ene å det andre, etter min mening så skulle Magnus ha vunnet da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. De var veldig jevne under finalen fikk da like mye poeng av dommerne, så det var da bare folkets stemmer som telte under finalen som vanlig.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg