Vasket klær og gått noen turer.

 

 

 

Ja søndagen brukes til turer og vasking av klær, har også skrevet handleliste og denne gangen er det manko på pålegg og brød/knekkebrød og to middager har noe rester så jeg har til resten av uka.

 

Nå sitter jeg og venter på en skjebnesvanger fotballkamp som de Norske guttene må vinne, kan jo se vanskelig ut når jeg ser på hvilket lag som er best og det er jo Spanias lag  som er best. Ja dessverre for å si det slik men jeg er i ett dilemma for jeg heier på Spania til vanlig men nå skal de jo spille mot Norge, ja huff hva skal jeg gjøre nå får bare si de beste vinner men jeg får heie på Norge i kveld.

 

Nå er det Farmen på samme kanal som kampen skal gå etterpå, på tv2 Direkte.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen igjen.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg