Vanskelig å trekke ukensblogg uten påmeldte, så da tar jeg bare en av de bloggene som jeg følger daglig.

 

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer veldig men jeg kommer til saken hvert øyeblikk, jeg følger veldig mange blogger som jeg leser hver dag og i dag så har jeg tenkt og skrive litt om den ene som jeg syntes er veldig morsom og fin. Hun som driver denne bloggen tar for seg den bloggen som ligger på første plass på topplista her inne, hun vinkler innleggene veldig morsomt og fint og det er sånn at iallefall jeg syntes det er ei som fortjener det veldig å få en omtale på en søndags morgen. I går hadde hun veldig mange lesere som hadde vært innom bloggen, ja hun hadde hele 1599 sidevisninger og det er veldig mange det er ett tall jeg aldri kommer opp i så det er kjempe bra og hun ligger som nummer 24 på topplista kjempe bra.

 

Hun er også en blogger som kommer med mye støtte til andre også, jeg har iallefall fått en del av henne. Er jo ikke hver dag hun skriver om den på første plass hun skriver noen ganger om dem som ligger på både 100 plass og 50 så det er ikke alltid hun tar førsteplassen.

 

Har veldig mange fine innlegg eller også med fine bilder, bloggen hennes heter kjerringtanker og du finner bloggen hennes her: https://kjerringtanker.blogg.no/ ta en titt innom henne da vel så får du se og lese selv, dette var bare mine tanker og min mening så får du finne din mening for den veit ikke jeg hvordan er.

 

 

Jeg leser veldig mange blogger hver dag så det kan jo komme flere slike innlegg som dette, får se hva som skjer håper bare ikke at noen mener jeg ikke skal gjøre det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Skulle bare mangle, jeg syntes bloggen din er kjempe fin og disse toppliste innleggene dine syntes jeg er fine og måten du vinkler dem på en kjempe fin måte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg