Vært veldig mye hjemme for det har jo regnet en del i dag, og foto utfordringen til Dixierose vann.

 

 

 

 

Kan jo si det er en del vann så jeg kunne vært med på Dixierose sin foto utfordring, jeg blir med hvis jeg ikke er for sein da. Vi er heldig her i byen men det er mange som håper de har ett hus å flytte hjem igjen i, helt jævlig hvor mye skade vann kan gjøre håper de fleste slipper å miste noen eller noe.

 

Jeg har alltid vært redd for flom og skred for det er jo det som tar mest liv, så vær redd om dere og pass på hverandre og hør på varsler fra myndighetene.

 

Lag dere en fin kveld og pass på hverandre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Føler virkelig med alle dem som er rammet av han Hans. Regnet mandag og tirsdag, men ikke nærheten så mye som det gjorde på Østlandet. Kjempetrist å se hvor store naturkreftene har vært.

      Kjempekoselig at du deltar i fotoutfordringen med det fine bildet ditt 😍

      Ønsker deg en superfin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det er helt forferdelig å se, vi har da fått mer enn nok med regn men lågen går ikke så over sine bredder som andre elver og vassdrag har gjort.

        Takk for at jeg kunne delta trodde jeg var for sen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg