Vært på tur i dag og jeg glemte å kjøpe kort til telefonen det får jeg gjøre i morgen.

 

 

 

Glemsk ja det er jeg men skylden for det er min egen skyld for jeg glemte å sette telekort på handlelista mi i dag, men jeg skal ordne det i morgen for nå har jeg skrevet det opp. Er litt dumt at jeg glemte det i dag for jeg skulle jo legge ut noen bilder og lage ett innlegg om pakka jeg fikk før helga men det  får komme i morgen, jeg har ikke  glemt det innlegget.

 

Dagen min startet med litt frokost før jeg gikk for å handle inn det jeg trengte for denne uka, så var det bare å komme seg hjem for jeg måtte inn på nettbanken for å betale noen regninger det var noen flere legeregninger som måtte betales.

 

Så ringte venninnen min hun trengte noen å prate med og det trengt  jeg også kjente jeg, var også oppe å handlet for henne også så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Nå er middagen spist det ble fiskekaker og grønnsaker kjempegodt og sundt, ja jeg spiste middagen sent men som det heter fint folk spiser sen middag ikke det at jeg er noe fint folk.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjedelig å glemme noe, men det fikser du jo i morra! Og du er fin nok til å spise seint da, min venn! Fiskekaker er deilig – tror jeg skal ha det på torsdag! God klem <3

      1. Ja det var kjempe kjedelig å glemme det glemte det i dag også, fiskekaker er veldig godt. Blir ofte sen middag her i huset.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg