Været satte en stopper på turen i dag.

 

 

 

 

 

 

Jeg pleier jo å si at været ikke skal sette en stopper på meg, det regner fra alle kanter så i dag som jeg er så trøtt så har jeg ikke å gå lenger enn det jeg måtte så det ble en liten tur ned til byen. Det var faktisk alt jeg hadde lyst til i dag, da kan man vel si at jeg var litt lat men jeg fant ut at det var bedre å hvile i dag som ingenting er som det skal etter en natt med dårlig søvn. Så i dag skal jeg bruke sofaen godt, slappe av og se på tv for det er ikke så mye annet å gjøre når været er som det er. Det er jo bra for naturen og ikke minst bra for strømprisene at det kommer en del vann, for da burde strømprisene gå ned men hva hjelper vel det for da går jo nettleia opp og det trenger den ikke for nettleie koster mye mer enn det jeg bruker av strøm så disse strøm leverandørene tar seg godt betalt. Nå skrev jeg vel noe bort men det var bare en tanke som kom opp da jeg begynte å skrive om regn og hva det var bra for, så nå får jeg komme meg til hva innlegget handlet om.

 

Jeg pleier å være glad i å gå tur uansett vær men ikke i dag, for jeg våknet i ett vakum etter bare to timer på øyet. Så nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en god formiddag/ ettermiddag så sees vi iallefall her på bloggen om ikke annet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg