Uff da nå er jeg trøtt som ei gammel strømpe.

 

 

 

Etter en lang dag så blir vel alle trøtte og slitene å jeg er ikke noe unntak der, jeg er så trøtt som en gammel strømpe som burde legges vekk. Kanskje jeg finner den andre også hvis jeg finner senga, for det trenger jeg virkelig nå sove noen timer.

 

 

For nå er jeg sliten har jo vært oppe siden klokken 06.45 i morges, da våknet jeg av meg selv noe som ikke er normalen for min del. Skal tidlig opp i morgen også for jeg skal se jentene i håndball i Tokyo OL, de skal spille klokken 09.15 tror jeg. Kommer nærmere tilbake til klokkeslett i morgen hvis det er noen som er interessert, kampen går på tv Norge.

 

Nei nå vil jeg bare få avsluttet dette innlegget med å ønske alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg