Tredje søndag i advent, date på morgenen med håndball.

 

 

Ja nå er det søndag morgen og det er bronsefinalen i håndball VM mellom Norge og Russland, jeg håper jentene våre tar med bronsen men det kan se vanskelig ut. Det er vi som tv tittere og pressen som setter litt for høye mål til disse stakkars håndball jentene våre, det er jo ikke vi eller pressen som spiller disse kampene for hadde det vært det så hadde det blitt mye rart ute på denne banen og ingen kamper vunnet så vi må nok ikke sette så altfor høye målsettninger de er da bare mennesker og kan ha en dårlig dag på banen alle sammen.

 

Har allerede vært ute på morgentur i ett lifflig snøvær er koselig det, måtte jo ut med lille Elvis gutten før kampen for denne kampen må jeg se på. Det er også en ting til som jeg syntes er på tryne hvorfor må hele Stortorvet være åpent på en søndag, de har åpent bare for å holde kjøpepresset oppe og tjene penger og at folk bare skal fristes til å kjøpe mer skulle ønske at de holdt stengt på søndager i adventstiden som ellers i året. Det er noe og tenke over flere som skal ut og overkonsumere i dag tenker jeg, skal ikke kjøpe flere ting til jul nå har bare igjen maten jeg og det skal jeg kjøpe på mandag den 23 desember skal bare sende gavene til Trondheim og da er jeg ferdig det er ikke mer en fem små konvolutter som skal ned i en stor skal sende dem på mandag i morgen så er de ute av verden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg