Travel dag og kveld her har nå akkurat blitt ferdig med å male verandaen.

 

 

 

 

I dag har det vært en travel dag i varmen, har gått meg en lang tur og fant utrolig mye tomflasker måtte pante den første omgangen og da hadde jeg gått halve turen det ble to hundre kroner på den halve turen. Men jeg hadde det dobbelte i poser på vei hjem så nå har jeg vært nede i boden med to søppelsekker til med flasker, de skal ikke pantes før på tirsdag til uken for det er  jo den siste dagen denne måneden.

 

Ja som dere så utfra overskriften så er jeg nå ferdig med å male verandaen gelenderet, nå har jeg igjen å olje gulvet så er jeg helt ferdig med den jobben og det skal bli bra det for den malingen lukter helt forferdelig vondt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg