Torsdag allerede hvor har det blitt av uka.

 

 

 

Ja det er snart ukeslutt jeg syntes ikke det er så lenge siden vi startet denne uken, nå er det blitt mildvær å dette er det jeg ser ut av vinduet ved pc er ikke mye en ser ut i verden bare is og snø. Det er deilig det er jo ute på verandaen flere ganger om dagen for å ta meg en røyk, døra er i andre enden av verandaen godt at jeg fortsatt kommer ut der. Må vel rydde verandaen for snø og is snart, men det er så godt med det som henger ned for da trenger en ikke være redd for at folk kan se om jeg er hjemme eller ikke.

 

Har noen dager nå som jeg ikke ønsker å bli sett å da er det godt å slippe å bli sett også, er jo ingen som ønsker å ha kontakt med ei dum gammel kjærring som meg uansett.

 

Når en ikke blir sett så er det ingen fare på fære da kan en gjøre hva en vil når en vil, jeg ønsker ikke å ha det slik men det er slik det har blitt i mitt liv.

 

Blir vel bedre etter hvert men akkurat nå så føles det slik ut, å jeg skal ikke stå i veien for noen så noen har noe å klage på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg