Tok meg en bloggfri dag i går, hadde ikke noe å skrive om.

 

 

 

Jeg tok meg en bloggfri dag i går, hadde ikke noe spesielt å skrive om i går. Jo jeg hadde mye jeg kunne ha skrevet om i går, men det var bare sånne ting om mine tanker på godt og vondt som er ganske vanlig her inne så jeg lot det være.

 

For det var vel godt for dere også å slippe sytinga og klagingen fra meg en dag, så sånn ble det men denne bloggen er jo om meg og mitt så jeg skal skrive som jeg pleier. Skal bare prøve å holde igjen når det gjelder den verste sytingen og klagingen så dere som leser bloggen min ikke går lei den.

 

Jeg var ute å handlet inn alt jeg trengte i går, så nå er det i boks har jo handlet litt i dag også er jo den eneste måten å treffe folk på. Har også vært hos venninnen min i dag, livet mitt er blitt så tomt så jeg nesten føler meg overflødig i denne store verdenen veit at dette er en dum vond følelse som ikke stemmer. Men dette viruset har gjort at jeg som er så ensom fra før blir enda mer ensom, da kommer det veldig mange irrasjonelle tanker som man ikke har så lett for å bli kvitt igjen men jeg skal prøve så godt jeg kan å se positivt på det. Selv om det ikke er så himla enkelt, så må en jo bare prøve.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Hei på deg! Ensomhet er ikke lett. Og som du sier. Nå er det vanskelig og tungt! Trist tid og mange tanker både hos deg og meg og mange andre. Klem fra meg!

    2. Ble bekymra jeg, har vært inne på bloggen flere ganger, hvis du føler for å skrive om det som er leit og vondt, synes jeg du skal gjøre det, er din blogg😍leit du føler deg ensom og alene, er et lyspunkt at du har venninna de, bor hun i nærheten, forstår det slik, ha en fin kveld, klem fra meg🥰

      1. Er en vanskelig tid vi er i alle sammen, den er verre for noen enn den er for andre. Ja hun bor fem seks minutter å gå fra meg så det er ikke så langt unna. Huff da det var ikke meningen å gi deg bekymringer, jeg skal være flinkere til å skrive litt hver dag og skal skrive om det som faller meg inn på godt å vondt.

        Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei da jeg er ikke syk, jeg ønsket meg en liten pause i går så jeg tok en dag av. Ja jeg ser fram til farmen jeg også, godt han Sindre fikk være storbonde også.

        Klem fra meg til deg.

    3. God morgen. Ble bekymret jeg med, men tenkte at noen ganger trenger man en liten pause. Synes du skal skrive akkurat som du føler det.
      Fikk med meg Farmen, og ja det ble Sindre som storbonde men i kveld får de vel tyn for havregryna som ble funnet inne i smia. Og at han spiser så mye egg. Gøy å se de andre to i fra Torpet. To blide og flotte personer. Ho K.V prater på inn og utpust tenker at noen blir sliten i hodet av å høre på.

      Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg trengt faktisk en pause, jeg skal skrive det som faller meg inn når det faller meg inn og akkurat som det føles akkurat der og da fra nå.
        Ja det var godt at Sindre ble storbonde å det gjør ingenting at han og Daniel får tyn for havregryna og eggene.

        Ja det var gøy å få ett gjensyn med han Mathias og Karoline fra torpet, topp personer disse to ja ho Karoline Vilde prater som en foss sliten i hode av henne blir nok mange å en hver der inne jeg hadde klikket på henne.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg