To ukers pante kroner, håper det blir litt mer til lillejulaften.

 

 

 

Dette er min fortjeneste når det gjelder to uker med tomflaske jakt 76 kroner, er mye til vinteren å være håper bare det blir mer innen lillejulaften sånn at jeg kan øke matbudsjettet i romjula. Ja det er mye for meg men lite når man ser på mat prisene nå om dagen.

 

Men julen kommer hver 24 desember hvert år og er for meg bare en dato som alle andre dager i året, og slik blir det nesten i år også jeg får to timer med god mat som jeg ikke har kjøpt selv med andre ord jeg har ingen bekymringer for julemiddagen.  Får også ett koselig samvær med flere som har det som meg selv, kanskje jeg også blir kjent med noen nye mennesker.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Håper du blir kjent med folk når du skal til julemiddag. Maten blir sikkert topp. Ikke mye flasker å finne når det er vinter. Var svinkaldt ute i dag, og den kulda makter jeg ikke før det verker i alle ledd. Skal til hud avd fredag for eksem som har dukket opp. Best og få sjekket opp. Klem til deg fra meg.

      1. Det gjør jeg også at jeg treffer og blir kjent med noen på den julemiddagen ja maten blir tipp topp.

        Nei det er ikke mye flasker å finne nå på vinteren kan jo bli noen om ti dager som er drekkardags natta det er en av byens største fylle slag.
        Håper du får noe å behandle det eksemet som har dukket opp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jo jeg fikk inn 3300 kroner som jeg kjøpte meg piggsko til 2500 kroner som kombinert bursdags og julegave til meg selv, og en tur til psykolog så var de borte.

    2. Eit lite tips til flaskesamlig: Har du ein vidaregåande skule/høgskule i nærleiken? Ungdom belmar brus…

      1. Ja vi har to videregående og høyskole her i byen det er der jeg finner de fleste flaskene både nå i vinter og ellers i året.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg