Tidlig start i dag, skal nå ut på tur. Kanskje det blir ett bad i dag også.

 

 

 

Startet dagen tidlig i dag, jeg startet dagen med en handle tur var godt å få det unna for å gå i butikken når det er for mye folk har jeg aldri likt. Hater å handle i kø stå i kassa kø, da er det heller bedre å få det unnagjort så tidlig som mulig så i butikken var jeg da de åpnet klokken 07.00 da er det mer ansatte enn kunder som er der.

 

Nei nå får jeg komme meg ut på tur, for det må jeg uansett hvilket vær det er. Å nå så er det så varmt at det ikke er til å holde ut inne så da får jeg vel bare komme meg ut, for det er jo dumt å sitte inne når det er så fint ute. Blir vel ett bad senere i dag, ja sen ettermiddag så skal jeg gå å bade i elva og kose meg. Er vel noen som mener at 12 grader i vannet er altfor kaldt men ikke for meg, kald dukkert er så godt etter en hel dag med varme.

 

Nei nå skal jeg avslutte med å ønske dere alle en kjempe fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med 16 plass i dag.
      Det hjelper å lese dine blogger.
      Ha en fin ettermiddag
      Klem fra mæ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg