Tiden leger ikke alle sår, de bare blekner litt.

 

 

 

I morgen så er det åtte måneder sin min mor døde og for min del så er det bare en måned siden jeg kan si at livet går videre, nå som det nærmer seg merke dager så blir det vel veldig sårt igjen for savnet blir jo da mye større. Da må man jo bare finne andre måter å gjøre ting på, jeg har jo jobbet mye med meg selv og lage meg mine egne tradisjoner i mange høytider. Det nærmer seg fødselsdagen til min mor som jeg skal markere på min egen måte, og min fødselsdag som er i desember skal foregå i stilhet helt alene noe som den kommer til å gjøre for jeg har jo feiret den også bare jeg og min mor selv om jeg blir 50 år .

 

Men kjære deg mamma du får hvile i fred og ro, for her går alt bare bra men tom rommet etter deg og savnet er vanskelig og bære noen dager. Et gammelt ordtak sier at tiden leger alle sår. Jeg har mitt eget tiden leger ikke alle sår, det bare blekner litt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg