Tiden går så altfor fort om dagen.

 

 

 

Ja dagene flyr i fra meg enda jeg ikke har gjort så veldig mye i dag, men jeg har da vært til litt nytte i dag også. Var en tur oppe hos venninnen min på kaffe og røyk, det siste hadde jeg med meg selv vil jo ikke være en belastning for noen. Var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, da føler jeg at jeg gjør noe nyttig og det føles veldig godt syntes jeg da.

 

 

Til middag i dag så hadde jeg livretten min og det er stekt ørret, eller fisk i det heletatt er noe av det beste jeg veit jeg spiser så mye fisk at byens katter følger etter meg.

 

 

Så har jeg malt av meg litt frustrasjon i dag, maling for meg er terapi male seg ut i en annen verden. Noen ganger bare jeg å bli værende der for det er så rolig og fredelig der.

 

 

Har også sett på håndball og de Norske jentene valset over Romania i kveld, nå står hovedrundene for tur og da får de litt mer motstand enn de har hatt gjennom innledende runden. Nå skal de få spille alt de er gode for de Norske jentene, de er jo kjempe flinke så de kan nå langt jeg håper jo de vinner vm gull for det er de virkelig gode nok til å gjøre nå er det bare å vente og se.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg