Tid for tur ut, blir deilig selv om sola ikke er å se.

 

 

 

Ja nå er tiden inne for å komme seg ut på en liten tur, ja solen er borte i dag men det går helt fint godt med en pause fra varmen og finværet. Å begynner det å regne så gjør det ingenting for det verste som kan skje er at jeg blir våt som en drukna katte, og det gjør heller ingenting det er jo bare å bytte til noe tørt når jeg kommer hjem. Men slutter det og regne like fort som det starter så er det såpass varmt at jeg er tørr igjen innen jeg kommer hjem, jaja sånn er det med den norske sommeren været er ikke alltid det mest stabile har jo vært det en stund nå varmt og sol litt for varmt de siste to dagene her i Kongsberg har jeg fått med meg i går var det uholbart varmt for min del. Når du sitter på ræva og svetten siler ja da er det faktisk for varmt for meg også, ja haha sånn kan det gå mener jeg da.

 

Lag dere alle en kjempefin dag uansett vær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg