Takk til alle som bidro på spleisen, nå har jeg tatt i bruk den nye pc.

 

Her er den nye pc`n som jeg kjøpte, nå har jeg måtte ta den i bruk i dag for i dag streiket den gamle helt og holden. Og med det så vil jeg takke dere alle som bidro på spleisen som skulle gå til ny pc, og dere som lurte på hvorfor jeg ikke har tatt den i bruk før i dag så vil jeg si at det er bare fordi jeg er en slik person som vil bruke den jeg hadde til den ikke funket i det hele tatt. Jeg vil ikke være en slik bruk og kast person for det er jeg ikke, så den måtte gå i filler helt før jeg byttet.

 

 

Ja som dere ser så er det en hp PAVILION, den er sterk og god denne maskinen så tusen hjertelig takk til dere alle enda en gang til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

4 kommentarer
      1. Jeg har jo hatt den en stund nå men ville bruke den andre til den ikke ville mer, den forrige jeg hadde døde mitt i ett innlegg. Ja blogge må en jo å da er det godt med en pc som funker, ja de ble brukt til det de skulle selv om noen ikke trodde meg.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så bra at du har en pc som funker. Trege datamaskiner, er pyton å jobbe med 😛
      Her er det stille og rolig fredagskveld. Det regner smådj…er og blåser, så det er tydelig at høsten har kommet.
      Gubben skal egentlig spille golfturnering i morgen, med blir det sånt vær, tror jeg han holder seg hjemme 😀
      Dessuten skal bestemor si prinsesse hit i morgen. Vi skal nok finne på noe, for å kose oss. Kanskje vi steker vafler.
      Og rydder på kjøkkenbenken 😀 Det trenges innimellom. Men så var det den arbeidslysta da (og alle “vondt’ene). Men det er litt mere kos, når man får hjelp <3
      Ha en flott kveld!

      1. Ja det er kjempe godt med en god datamaskin, min den streiket helt den fullstendig svart skjerm.
        Her er det også en stille og fredelig hos meg også men ikke i andre leiligheter her, men det får en vel tåle.

        Synd at dere har smådjevler som regner ned fra himmelen.

        For din manns del så er det jo å ønske at det ble bra vær i morgen da.

        Kos deg med prinsessa di, ja det hadde vært fint med vaffelsteiking.
        Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg