Takk Anne Brith at du fortsetter bloggen/ magasinet.

 

 

 

 

I ettermiddag så ble jeg gledelig overasket da jeg så at Anne Brith fortsetter med bloggen sin i ett annet konsept, hun har gjort den om til ett magasin for voksne damer og skal blogge om baking, skjønnhet, mote og noe økonomi opplysninger. Jeg ble i alle fall veldig glad for jeg har fulgt henne og brukt noen av de oppskriftene hun har lagt ut på bloggen sin, så nå får en håpe at hun slipper hets og dritt av sine lesere for hun fortjener ikke det for hun er en utrolig fin inspirasjon når det gjelder baking og mye annet.

 

Så nå er det bare å se når neste angrep på henne kommer på kvinneguiden/rampelyset, jeg har blitt en som leser noe av det som blir skrevet om henne der inne og det er ikke bare fine ting. Nå kommer det nok noe ramaskrik derfra i kommentarfeltet men det får bare komme, jeg kommer til å poste alle de kommentarene er ikke sikkert jeg svarer på alle fra den kanten. Men de som pleier og kommentere hos meg kommer til å få svar men det er ikke helt sikkert de får svar med en gang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Selv om jeg kun har vært innom bloggen til Anne Brith ved et fåtall anledninger, har jeg i det minste fått dannet meg et visst inntrykk av virksomheten. Og ut i fra dette, må jeg si meg helt enig i det du skriver her, da jeg ved flere anledninger har blitt sittende å undre hva i himmelens navn det er ved akkurat denne dama som trigger en såpass massiv hets. Jeg mener.. Det er jo liksom ikke måte på! Dama har gjort seg skyldig i å vise bilder fra familielivet, hvor ungenes aktivitet ikke ser ut til å være påvirket av at det fotograferes. Jeg begriper ikke hva som er så fryktelig med at unger er avbildet i normale situasjoner på nett i våre dager. De vokser jo opp med internett, så de skiller seg ikke ut ved å være avbildet slik vi ville gjort! Minst like lite begriper jeg hva som er så ille med at de gjennom denne type passiv deltagelse indirekte bidrar til familiens inntekt. – Alvorlig talt.. Bloggen til AB har sørget for en økonomi som gir disse ungene en barndom på første klasse, mens de ellers kanskje ville måttet prioritere typ hvilke skoleturer de skulle prioritere å være med på!..

    2. Dere har overhodet intet innblikk i situasjonen som foregår. De passive bildene av ungen f.eks? Mye av det er REKLAME! Å bruke ungene i annonse/reklameinnlegg er bare noe man ikkje gjør som blogger. Dette er bare en liten ting av det som foregår, men i steden for at eg skal ramle opp kan dere heller bruke noen timer på nett å sette dere inn noe av galskapen – intet mye positivt å høste der nei. Å JA, eg likte denne bloggeren for noen år siden, men ting har forverret seg betraktelig siden den gang…

      Vibbedille

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg