Synd at enda en god blogger skal slutte.

 

 

 

Jeg syntes det er synd at enda en god blogger skal slutte og blogge, utfra bildet skjønner dere nok hvem jeg sikter til.

 

Han kom inn som ett friskt pust i denne bloggverdenen, tenke deg til at det gikk an etter første innlegg så ble han nummer en på topplista og der har han ligget mer eller mindre i nesten 2 år. Har hatt mang en latter kule når en har lest den bloggen, jeg har også hatt mange tårer men mest av alt har jeg tenkt for en herlig mann som kan skrive så åpent og fint om sine verste opplevelser i livet som og miste sine barn. Og det var mange med meg som syntes denne bloggen var ett friskt pust, jeg har mang en gang hatt lyst til å møte denne mannen ansikt til ansikt å kunnet prate med han. Men når det er sakt så har det vært veldig fint å se at en voksen  mann kan skrive det at han sliter psykisk, for det er det ikke mange menn som klarer å snakke om i det hele tatt.

 

Da alt kommer til alt så har han ikke sakt at han skal slutte å blogge helt, han skulle bare ikke skrive så mye om livet utenom måltidene så helt borte blir han nok ikke det kommer nok noen oppskrifter og mat bilder fra han.

 

Men du må nå tenke på familien og deg selv nå, og boka, nettbutikk og butikkene dine ellers så kommer du nok sterkere tilbake senere.

 

Dere som leser dette har nok forstått hvem det er, til dere som ikke har forstått det så kommer det en link til bloggen her:

https://kokkejaevel.blogg.no/  

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake. Sikk gjerne innom hans blogg også.

 

 

Aud-Marit.

 

 

14 kommentarer
      1. Ja det har du helt rett i, han må prioritere familien det er det viktigste. Men også helsa for blir den dårlig så klarer han jo ikke prioritere det som er viktig.

      1. Ja men han gir seg med de hverdagsinnleggene det er jo derfor jeg har lest han, men jeg tror han kommer til å komme med noen oppskrifter. Så fort han kommer med en oppskrift eller reklame på nettbutikken så er han på toppen igjen.

    1. Hei.
      Håper han ikke slutter helt.
      Synd at han og mange andre bloggere skal bli så hengt ut og mobbet .
      Skjønner godt at han har andre ting å styr med.
      Håper du har hatt en fin dag.
      Klem fra mæ

      1. Nei han slutter ikke helt han skrev senest i dag slik at vi som vil bruke den oppskriften må vipse han. Ja det er synd at mobbing som er årsak for det veit jeg er vondt.

        Han får nå ta vare på seg selv og sin familie, å ikke minst helsa si.

        Ja dagen har vært fin den værmessig.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Han skal bare tjene mer penger. Må si at jeg tror ikke at han slutter, men heller slutte å skrive mellom måltidene. Blir nok mer oppskrifter fremover slik at vi må vipse 2 kroner hver gang vi vil ha en oppskrift.

      1. Ja han kommer ikke til å gi seg helt det er det han skriver om livet mellom måltidene han kommer til å skrive mindre om, men disse oppskriftene som dere som gjør det må vipse han 2 kroner pr oppskrift en bruker jeg har enda ikke brukt noen av dem.

        Klem fra meg til deg.

    3. Virker som om dere misforstår litt. Det er bare å bruke oppskriftene så mye dere vil uten å vipse. Dette er et påfunn i gråsonen for å spe på inntekter han allerede har som fullverdig eier av to vellykkede spisesteder i Alta, Norges største blogg og en nettbutikk som virker lukrativ i følge ham selv. Han trenger ikke de to kronene. Nå må vi bruke hodet.

    4. Hei 😊 Enig med deg. Han har vært et friskt pust i bloggverdenen. Leste ingen blogger før jeg tilfeldigvis kom over hans. Og på den måten kom jeg også over din 😊 Det jeg liker med deg er at du ikke bruker bloggen din til å snakke ned andre blogger/bloggere. Og de 2kr som noen hauser sånn opp om, er helt frivillig. Ingen går økonomisk ruin av det, og om han vil leve av bloggen sin, så syns jeg det er helt greit. Syns egentlig det er urkomisk at noen kan ekse seg sånn opp over 2kr … som er en helt frivillig greie 😄

      1. Nei å snakke ned andre blogger eller bloggere det ligger ikke til min natur, bedre å framsnakke de enn å baksnakke for det er det verste jeg veit det å baksnakke. Jeg har verken brukt eller vipset 2 kroner til han, har ikke råd til halvparten av ingrediensene som en trenger til å følge oppskriftene hans.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg