Søvn det fikk jeg ikke før klokken 03.00.

 

 

 

Våknet opp på morgenen i dag klokken 09.00 trøtt som en strømpe, nå har jeg våknet litt mer men er slapp som ei bare det men nå skal jeg starte dagen. Fungerer litt bedre nå så nå er det frokost som står på timeplanen, så skal jeg ut å gå meg en helt vanlig tur ingen langtur i dag.

 

Skal også skrive flere innlegg utover dagen/kvelden, så noen planer for dagen har jeg så får jeg se hva dagen bringer.

 

Det får jeg ikke sett før i kveld hva jeg har brukt dagen på, så da kommer en oppsummering i kveldingen.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg