Sorry at jeg bruker klikk, klikk så ofte.

Reklame | EMP.

 

 

 

Jeg sa jeg ikke skulle bruke klikk, klikk så mye i år, det er bare det at jeg må holde inntektene opp på bloggen. For det er dårlig betalt for antall lesere den første måneden i året, får håpe den blir bedre utover året  sånn at jeg ikke behøver å bruke det så mye som jeg har gjort denne måneden.

 

 

Klikk, klikken genererer 1 kroner  til meg .

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Brandit – Teddy Fleece Jacke -Overgangsjakke – kamel//Star Wars – The Mandalorian – The Child (Baby Yoda) -Kopp – flerfarget//Masters Of The Universe – He-Man – I Have The Power -Kopp – hvit

4 kommentarer
    1. Hei💕 Så vondt å høre at du ikke får hentet medisiner👎🏻 Kjedelig når dyre ting ryker…. Startet du ikke spleis til kjøleskap? Klem

      1. Jeg har startet en spleis til kjøleskapet men jeg publiserte ikke den her, for folk liker ikke at jeg at jeg gjør det, har gjort det før å da ble det klaging på at jeg hadde gjort det.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg