Søndag og lett regn og jeg satt på verandaen våt ble jeg ikke.

 

 

 

 

På morgenen i dag da enkelte var på vei hjem fra fest, da gikk jeg ut en tur for å samle flasker fant to poser med pant så det ble jo litt. De skal gå til Spania tur sparingen min, jeg panter en gang i uka og det er på lørdager som er min faste pantedag.

 

Nå er det håndball for herrer som går på tv N, det er de norske gutta mot de danske og vi ligger under til pause 17 til danskene og 12 til nordmennene nå er det bare å vente og se hvordan det går til slutt.

 

På formiddagen har jeg sittet ute på verandaen i lett regn, ble ikke våt så mye regn kan man ikke si det har vært har ikke tak over verandaen bare så det er sakt.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg