Søndag og det er stille jiippi.

 

 

 

Søndag morgen og det er heldigvis stille og rolig, det er noe jeg syntes er veldig godt. Nå har jeg tatt meg en brødblings og koser meg med den og en kaffe kopp, deilig og komme i gang med dagen på en rolig og fin måte. Det er slik jeg liker og ha det på morgenen, for jeg er ikke en slik person som liker å ha full fart fra morgenen av. I går kveld satt jeg og så på fotball kamp mellom Norge og Spania, det var en fin fotball kamp som endte uavgjort det ble 1-1 og det beviser jo at våre gutter er blitt en veldig godt og sammen spleisa lag og gode til å samarbeide.

 

Jeg blogget ikke i går og grunnen til det var at jeg ikke orket og at jeg ikke hadde noe og skrive om, sånn kan det være noen ganger og da er det bedre å la det være enn og skrive noe som er bare tull og rør som mange gjør. Jeg må også si unnskyld til dem som har kommentert og ikke fått noe svar enda, de får svar i løpet av dagen for jeg har ikke vært helt i form til det enda.

 

Får vel snart avslutte dette innlegget her så det ikke blir for langt og rotete for dem som skal lese det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg