Søndag og det er ny måned med nye muligheter.

 

 

 

 

 

Det er 1 september og starten på høsten jeg vil enn så lenge kalle det sensommer,  har i dag vært og er ett nydelig vær har vært på langtur gikk langs elva i solskinn.

 

 

Dette er ett arkivbilde av det turområdet jeg pleier å oppholde meg i, fant en del tomflasker i vannkanten og der har de ikke noe å gjøre folk burde ta med seg det som de ser på som avfall.

 

 

Nå er jeg akkurat ferdig med å skrive handleliste til i morgen,  der er varene jeg trenger oppført med priser og det hele sånn at jeg holder meg innenfor budsjettet på mat. Med de matprisene som er nå om dagen så må man jo også se i 50% disken og ikke minst nedsatte priser på brød og frukt og grønnsaker.

 

 

Er mange planer for både bloggen og livet ellers, skal ikke skrive så mye om det nå kommer mer senere er ikke bare september de planene er det er en langtids plan.

 

 

Nå blir det tv titting er mye sport om dagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Matvare prisene har gått til himmels er min mening. Man handler det mest nødvendige. Ser i disken etter rimelige varer, men det var lite. Fullt av folk siden det var tilbud på mye. Steilet at de tok nesten 50 kroner kilo for epler. Kun en dag til 19.90. Varmt i går, 20 grader. Overskyet i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er blitt skyhøye disse matvare prisene, kan ikke handle mer enn høyst nødvendig. Det har blitt mindre og mindre i disse 50% diskene om dagen, noen dager er det mer i dem enn andre men vi er mange om beinet. Frukt og grønt er blitt hinsides dyrt. Var varmt og fint vær i går, i dag har det regnet hinsidig og det skal det vist gjøre i morgen også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg