Søndag ja men ikke vanlig søndag.

 

 

 

Ja så er det søndag og jeg gledet meg til at det skulle bli hverdag og helt vanlig mandag i morgen, men nei da her sitter jeg og skriver handleliste til i morgen og gledet meg til å få handlet inn det jeg trenger men neida jeg må nok vente til om tirsdagen for å få gjort det. Er jo 2 påskedag å helligdag i morgen også pokker ta jeg har ikke noe middag til i morgen der hadde jeg feilberegnet handelen fra forrige uke, jaja det får gå sin gang og spise knekkebrød i hele morgen sånn er det bare nei nå får jeg slutte å klage for det er jo min egen feil.

 

I dag har jeg latt dagen gå sin gang og ikke gjort så mye, nå får jeg vel sette i gang stekepanna sånn at jeg får laget meg litt middag blir pytt i panne i dag jeg spiser det jeg har lyst på til middag  om det er søndag eller hvilken som helst annen dag. Jo i morgen kan jeg ta meg en suppe for det har jeg igjen så jeg når jeg tittet i tørrvare skapet mitt.

 

Har jo vært på en kort morgentur i dag og samlet noen tomflasker, var ikke så mange men to kroner her og to kroner der det blir det penger av er min mening da.

 

Nå skal jeg snart spise så jeg får avslutte her. Så skal jeg se på tv resten av kvelden, gidder ikke stresse med noe nå er litt sliten nå men det får gå.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt du hadde litt ekstra i skapet da, siden det er stengt i morgen. Fort gjort å glemme at det er stengt hvis en ikke sitter med kalenderen foran seg. Jobber med folk fra andre nasjoner, og forteller de alltid at de må handle inn ekstra pga i Norge så stenger butikkene lenger enn de er vant med fra sine hjemland.

      Kom over denne, noe slikt kunne kanskje hjulpet deg? Om ikke deg, så andre! Tilbudet virker jo bra, lavterskel utenfor sykehus. God klem ❤️

      https://www.nrk.no/osloogviken/mental-helse-krever-2-milliarder-kroner-til-psykisk-helsearbeid-1.15894089

      1. Ja det var godt jeg hadde noe ekstra i skapet jeg glemte helt at det var helligdag og stengt i dag, er ikke enkelt for de fra andre land med våre åpningstider og når butikker er stengte på helligdager.

        Ja dette var noe som jeg ikke viste om, har ikke her i byen tror jeg da. Tusen takk for opplysningen dette kan jo hjelpe andre også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg