Søndag godt det er litt sport på tv.

 

 

 

Så er søndagen her jeg har ikke gjort noe annet enn å lese noen blogger og drukket en kopp med te, nå skal jeg snart finne en god stilling på sofaen og se på sporten på tv er jo en del av det i dag også finaler i håndball EM. Danmark skal spille mot Frankrike det er en kamp jeg håper danskene tar hjem for da vinner de bronse og det hadde de fortjent, så er det Sverige som skal spille mot Spania det er en kamp jeg håper svenskene tar hjem for da er de gullvinnere og det hadde de virkelig fortjent.

 

Solen skinner og det er vel og bra selv om det blåser litt, men det gjør ingenting for jeg skal ligge på sofaen og kose meg med tv. Så skal jeg lage meg en tomatsuppe ikke noe sånn storfint tar en first prise pose og koker opp orker ikke stå over komfyren for å lage meg middag bare til meg selv, skulle skrevet handleliste til i morgen men jeg kommer meg ikke i butikken uansett sånn er det bare så jeg får klare meg med det jeg har.

 

Skal ikke klage på formen i dag den er lik som de to foregående dagene så da er det ikke noe mer å skrive om det.

 

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Bra at Danmark og Sverige vant sine kamper, håper også på det etter at Norge ble slått ut.
      Håper du får litt matlyst og næring i deg, trenger det for å friskne til. Vet du ikke liker å spørre om hjelp, men kunne sønnen til venninnen din levert noen småting til deg, hvis du spesifiserte merker/ting? Eller er det andre grupper å spørre, i starten var det jo privatpersoner som tilbydde hjelp? Så det også på Finn. Evt bor en av sønnene dine nært nok til at de eller familiene kunne hjulpet? Igjen, forstår du helst vil klare deg selv, men noen ganger trenger en litt hjelp. Og ingen vil vel si du har spurt etter mye hjelp, og nå skal du jo holde deg hjemme i tillegg.
      Ha en god kveld, klem ❤

      1. Ja det var kjempefint at Danmark og Sverige vant sine kamper i dag, ja jeg er veldig glad for det når Norge gikk ut før semifinalen. Jeg fikk da spist litt tomatsuppe men det var ikke for at jeg hadde lyst på det men at jeg måtte. Nei jeg får klare meg på det jeg har vil ikke mase på folk, mine gutter bor altfor langt unna for at de kunne trå til. Nei jeg klarer meg selv vil ikke bry noen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg