Sommerværet er satt på pause, veldig deilig det også.

 

 

 

I dag er det ikke så varmt gradestokken viser 15 grader og det regner, det var litt deilig og sette sommervarmen på pause også for nå har det vært veldig varmt noen dager eller skal vi si uker.

Da er det godt med en inne dag i regnet, har satt på en vaskemaskin men det tørker jeg inne uansett så det går helt greit. Har ryddet og vasket litt i leiligheten så nå kan jeg slå meg til ro i dag, se på tv og bare slappe av og skrive handlelappen til i morgen ellers ta livet med ro godt med noen slike dager også.

 

Skal også planlegge morgen dagens innlegg som setter på forhåndsposting i kveld, så følg med i morgen også.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat, hva det veit jeg ikke enda men noe blir det sånn tenker jeg hver dag.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg