Solen tok over for månen i dag, så jeg har sittet på verandaen i dag.

 

 

 

Ja vi hadde fullmåne i natt det var et kjempefint måneskinn og mange stjerner på himmelen, var ett vakkert syn da jeg tok dette bildet fikk vel bare med meg månen tror jeg.

 

 

 

I dag var det ett vakkert vær med sol og varmt, ja det var deilig å sitte ute på verandaen og slikke sol. Jeg satt og leste litt før jeg gikk over til å strikke litt, har ikke vært ute å gått tur i dag for jeg følte ikke for å være rundt andre i dag. Alle har sikkert slike dager men for min del så er det mange slike dager, da er det like greit å ikke utsette seg for det som er vanskelig.

 

Har også sett en del sport på tv var mye av det i dag, men det er jo VM på ski bare annen hvert år så da er det like greit å se på tv og sporten.

 

Nå sitter jeg å venter på hver gang vi møtes, og alt annet som går i kveld skal bare sitte her og glo alene som alltid.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg