Sol og vind tar snøen og det er godt, har vært på tur også.

 

 

 

Det har vært fint vær i hele dag ja litt vind da det er noe man overlever det var jo bare lett bris, snøen smelte mer og mer så nå er det tørt og fint på de fleste veier jeg pleier å gå på denne tiden av året. Fant noen flasker i dag også ikke mange det er bra uansett fant 10 stykker, det er minimums målet per dag.

 

Da jeg kom noen meter eller hundre syd for togstasjonen her i byen fant jeg mange blomster forsto at her er det skjedd noe, de lå helt inntil jernbanen så jeg tenkte her er det noen som har omkommet av å ha blitt påkjørt av tog. Da jeg kom hjem så stemte min mistanke det hadde skjedd igjen en ulykke med ett menneske som hadde blitt påkjørt av toget, det var en mann i 50 årene som var bosatt i området ulykken skjedde klokken 23 tiden.

 

Nok om det og over til noe annet.

 

 

Har hatt en bra dag utover det å fortsatt være så tett i nesen at jeg har trøbbel med og puste, det går greit det er verst når jeg spiser og ligger og sover sånn er det bare sånn er det med denne allergien.

Så jeg blir jo så sliten men det får være det blir vel bedre etter hvert om de nye allergimedisinene mine begynner og virke som de skal.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg