Smerter er ikke farlig, men det er veldig ødeleggende på mye.

 

 

 

 

Den ortopeden jeg snakket med denne uken svarte meg når jeg sa jeg hadde mye smerter at det ikke er farlig å ha smerter, men det ødelegger mye for meg som det å sove om natten og tankene mine det går på psyken løs.. Nei det er ikke farlig med smerter med det er i høyeste grad vondt og fengslende, så nå håper jeg at jeg får det bedre etterhvert for ellers blir jeg gal snart jeg lever jo ikke livet jeg bare eksisterer i dette livet. Ble ikke lange innlegget dette for nå får jeg slutte å klage på mine smerter, selv om det er det som gjennomsyrer livet mitt for øyeblikket så litt må det bli en gang i blant.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud- Marit.

2 kommentarer
    1. Vi får håpe det snart blir bedre. Smerter er ikke farlig, men det er utrolig vondt pleier jeg å si. Og så er det slitsomt å gå og ha vondt. God bedring. Håper ting ordner seg.

      1. Ja jeg håper så inderlig at det blir bedre snart. Du sier noe der.
        Takker så mye, håper også at tin ordner seg snart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg