Slitsom dag går mot slutten, nå skal jeg snart gjøre meg klar for sengevalsen.

 

 

 

 

Ja det har vært en utrolig slitsom dag med mye smerter som har gjort meg mer sliten enn jeg noengang har vært, for å gå en hel dag med utrolig sterke smerter er helt uholdbart. Skulle ønske at jeg kunne få en smertefri dag men det er nok bare en drøm, den dagen kommer nok aldri men det er vel lov å drømme om det for det hadde vært min drømme dag.

 

Å ha en kronisk smertefull sykdom som også er autoimmun sykdom så er jeg i tillegg litt engstelig for dette hersens monsteret av ett virus som går rundt i landet og hele verden, for jeg er jo da en av dem som er i risiko gruppa for å utvikle alvorlig sykdomsbilde hvis jeg får den. For mitt immunforsvar vil jo gjøre det motsatte av å bekjempe dette viruset hvis det kommer innenfor kroppen min så snur mitt forsvar ryggen til å går til angrep på friske organer i kroppen min så mitt immunforsvar er min egen fiende i så henseende.

 

Nå vil jeg ikke tenke mer på det for nå er jeg så trøtt å sliten at det snart er på tide å finne senga her i gården, så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna å håpe på noen timers søvn og slippe å snu meg for da hugger smertehelvete til igjen å da blir det ikke mer søvn denne natten så det er noe jeg håper på ikke skjer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg