Sliten ja det gjør jo ingenting nå for nå er det sen kveld og godnatt nå.

 

 

 

Nå skal jeg  gå ut med lille Elvis gutten så han får gjort det han skal før vi finner senga. Da er tiden for og kneble beinhaugen og dra dyna godt over meg, for å se om kroppen kan klare og slappe av i natt for jeg har mye smerter i kroppen og det har jeg hatt i noen dager nå og de er verst når man skal legge seg til og sove. For man skjenner smertene bedre når man ikke er i bevegelse, for da slapper kroppen av og merker du det bedre.

 

Nei nå får jeg avslutte så jeg kan få lagt meg etter at jeg har vært ute med Elvis gutten.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg