Skulle ha vært hos legen i morgen, jeg avlyste timen.

 

 

 

Ja du leste riktig jeg skulle egentlig vært hos legen i morgen men jeg avlyste timen, er bortkasta tid og penger å gå til legen er min mening. Får jo ikke den hjelpen jeg trenger så hva er vitsen, da får jeg bare gå rund å ha det vondt psykisk. Jeg må prøve å holde meg i skinnet og ikke skrive så mye om min økonomiske situasjon, det er ikke enkelt å holde det utenfor for det har en stor innvirkning på mitt hverdagsliv. Får heller skrive om alt jeg gjør utenom det som å gå turer og i samme slengen samle tomflasker for det er det jeg lever av stort sett, og to hundre kroner fra det jeg får i uka resten går til regninger jeg veit at alle må betale regninger nok om det.

 

Var hos optiker i dag og tok synstest og må ha mye sterkere briller det får bare gå, det er jo noe jeg må ha for å kunne se både å gå og alt annet og øynene tilhører jo ikke til resten av kroppen er jo litt rart da for de sitter jo i tryne på meg ser det ut til når jeg ser meg i speilet.

 

Skal å slutte å skrive om det også orker ikke å være bare negativ og sytete.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Uføretrygd er ikke å ha dårlig økonomi om man administrerer inntekt med utgifter. Mange sparer til briller over litt tid, det er ganske vanlig, eller en får kjøpe på avbetaling uten renter. Sånn avtale får man hos optiker, og jeg har gjort det selv. Veldig grei måte å gjøre det fordi det koster litt. To spleis på kort tid, tenker jeg. Vi er mange som må prioritere kjøp av de helt enkle tingene vi trenger, om det gir trøst. Sånt snakkes bare ikke så mye om. Uføretrygd er god nok sikkerhet om en ikke har anmerkninger.

    2. Skriv om det du vil du og ta det som en mann…Rist det av deg! Stå på – det er din blogg og vil du skrive om dårlig økonomi eller briller eller andre problemer så velger du det selv. Det gjør bloggen din ekte! God klem fra en venn <3

      1. Ja jeg skal riste det av meg, ingen skal klare å kneble meg og min blogg ble bare litt for mye der og da når jeg skrev mitt forrige innlegg. Kom en melding på telefonen min som fikk meg til å tenke på en annen måte, så jeg kommer til å skrive om min hverdag på godt og vondt som jeg pleier.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg