Skrivesperre er ikke noe å juble over.

 

 

 

Har skrevet innlegg etter innlegg og slettet dem igjen, har ikke fått publisert noen verdens ting i 3 dager nå. Har noe med at jeg ikke syntes at det jeg skrev ikke var bra nok, nå skal det bli andre boller nå skal jeg poste alt jeg skriver.

 

Har hatt 2 fine dager værmessig etter en regnfull påske, i dag våknet jeg til full vinter igjen 10 til 15 cm med nysnø nå håper det blir bedre vær i morgen. Ja jeg er dritlei vinter og snø nå, mitt største ønske er vår og sol og varme dager.

 

Har også vært på noen fine turer ute har ikke vært i skogen enda der er det for mye snø og is, har gått tur i byen og parkene og der har jeg funnet en del flasker det er deilig det mer jeg finner mer jeg sparer til tur utenlands.

 

 

Har også i dag sendt faktura til egmont som er eier av bloggportalen vi skriver fra, og firmaet jeg fakturerer fra har lagt om slik at vi må registrere oppdrag før vi kan fakturere som må godkjennes først og nå er alt det i boks.

 

Nå skal jeg se resten av håndball kampen som går på tv2, det er Norge mot Ungarn som spiller det er jentene/damene.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg