Skal ut en tur til etter at kampen mellom England og Danmark er over.

 

 

 

Ja jeg må se den kampen ferdig å se hvordan det går med Danmark som jeg holder med, håper det går veien med dem men det ser ikke bra ut nå men det kan gå.

 

Da kampen er ferdig så skal jeg ut å se etter flasker igjen har jo fortsatt håpet, men hvis jeg ikke finner noen så gir jeg opp hele greia sånn er det bare. Da tar jeg bare med meg de jeg finner som en helt vanlig dag, men det kan jo ta seg opp mot helgen da så jeg gir meg ikke for jeg er ikke laget slik at jeg gir opp.

 

Så det blir sene kvelder men det går jo bra for jeg har jo fri i morgen, har jo fri hver dag jeg det har jeg hatt i mange år alt så jeg kan sove så lenge jeg vil.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja jeg fant noen, fant faktisk mer enn jeg pleier på en vanlig dag til sammen i går, ja det er ikke like mye folk som det pleier på jazz-festivalen men det har jo sine årsaker det da.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja det ble 26 kroner den dagen ja dagen i går.

            Ingen foreløpig men det kan bli noen senere i kveld.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    1. God morgen fine du. Jeg så kampen og leste i avisen at keeperen til Danmark fikk grønt laserlys fra folk i tribunen. En straffe som ikke var straffe. Kjenner at jeg er forbanna på Danmarks sine vegne. La meg håpe at Italia knuser England! Fant du flasker i natt? Kanskje folk drikker mindre brus og energidrikker? Du får ha litt klikk, klikk og det gir vel noen kroner i kassa tenker jeg. Håper kommentaren går igjennom, det har vært sånn tull i to dager. Lag deg en fin dag, og du har vel fått sola di tilbake nå? Klem til deg fra meg.

      1. Denne kom igjennom og håper ikke det er mer tull med kommentarfeltet mitt nå, veit ikke hva som skjer men det er jo veldig kjedelig.

        Hæ fikk han grønt laserlys fra de på tribunene, ja og den straffen skulle England aldri hatt. Nå håper jeg bare som deg at Italia knuser England.

        Ja jeg fant litt så det er bare å fortsette og se etter når jeg er på tur, fant litt mer enn det jeg er vant til å finne på en vanlig dag. Så det går i det det pleier brus og energidrikker pluss en del øl flasker/ bokser.

        Kommer til å ha noe mer klikk klikk på bloggen, har faktisk glemt det noen dager nå.

        Jeg skal lage meg en god dag jeg, sol og regn om hverandre.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Plasker ned her, så det er typisk innevær. Bra at du fant noe flasker sånn at du kunne pante. Godt at du skal ha litt klikk innimellom. Det med kampen i går stod i VG og Dagbladet på nettsiden. Ikke + sak, pleier å se på nett. Lokalavisa har bare + saker så den må jeg betale for. Siden det regner sånn skal jeg se en dansk krimserie. Ganske spennende. Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

          1. Regnet litt her akkurat, men nå er det over igjen. Fant flasker til 26 kroner så det er bra det.

            Ja det kommer nok en i kveldingen en slik klikk. Jeg leste det VG og Dagbladet og Nettavisa skrev om kampen, her i lokalavisen er det bare corona status og enkelte andre ting som ikke er pluss.

            Nå skal jeg bare slappe av med tv og sofaen litt ble så våt etter turen.

            Ønsker deg en kjempefin dag selv om det regner.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg