Skal jeg ringe eller ikke?

 

 

 

 

Jeg har sittet en stund og lurt på om jeg skal ringe til min forvalter på NAV å spørre om jeg kan få ut litt forskudd på de pengene jeg skal ha på mandag eller ikke, har jeg nok på kontant kortet eller ikke jeg har jo det er jo litt over 8 kroner på det men hvis jeg ikke får ta ut forskudd så har jeg ikke nok hvis jeg må ringe å få hjelp hvis det trengs i helgen.

 

Er jo helt tom for alt jeg trenger i helgen å har ingen å spørre ellers så hva gjør jeg? Kan jo ikke spørre om noen ting her uten å bli sett på som en som lever av og tigge. Og jeg vil ikke bli sett på som ei som ikke klarer seg selv eller for det gjør jeg, noen ganger går det litt feil men det har det vel gjort for flere enn meg mer enn en gang i livet . For livet er jo en krig for mange og en hver her i landet ikke bare for meg får en håpe, sitter nå å maner meg opp til å tørre og ringe for det er det verste jeg veit så en får håpe på det beste til det motsatte er bevist eller motsatt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg