Skal en sette seg selv i karantene, bare en luftetur en gang om dagen.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Det er bedre å sette seg selv i karantene så slipper en smitte når det er så mye smitte i kommunen, det kan jo gå mange rundt om som ikke en gang veit at de bærer dette dritt viruset rund og sprer det så da er det lurt og bare holde seg for seg selv.

 

Det er jo lov å gå en tur når man ikke har fått beskjed om å gå i karantene men har valgt det selv, for da er man vel litt fri sånn at man kan egentlig gjøre hva jeg vil. Men da har jeg ikke dårlig samvittighet om jeg ikke er så veldig sosial av meg, dette er jo i smitteverns reglene til folkehelse instituttet og regjeringen.

 

Det er jo lov og gå turer og være ute i skog og mark, for trærne smitter i alle fall ikke får en håpe. Det gjør den nok ikke for da hadde jeg blitt syk for lenge siden, for det er der jeg oppholder meg mest når jeg er ute. Å når jeg ikke er ute så er jeg inne hjemme hos meg selv, så da kan jeg jo kalle det en form for karantene.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Polecat//adidas Sport Performance//Viva la Diva//Áhkká//8848 Altitude

10 kommentarer
    1. Klarer bare ikke la vær å si noe lenger, når en leser «innleggene» dine, hva får man ut av det? Står jo bare dritt der. Er det ikke noe negativt, nei så lager du det til noe negativt. Og i beste sendetid. Helt utrolig. Derfor blir man jo fascinert..er,det mulig lissom..Sier som Adina «orker ikke» «janeidet» og slutt med den tigginga, det kler ingen. (Håper hvertfall på (,) komma neste gang du skriver…..

      1. Mas hvem er det som tvinger deg til å lese denne bloggen. Liker du ikke bloggen og det som skives på den ,så da velger selvsagt å ikke lese den. Hvor vanskelig er det lær deg folkeskikk. Og dette er rett og slett ondskap og mobbing. Tør du stå frem ansikt til ansikt å si slikt til noen,tror ikke det men på nettet så tør du, nett troll kaller vi slike. Nå ble jeg skikkelig forbannet hold deg for god til å skrive slike innlegg. La den som eier bloggen få skrive hva hun vil ,du må ikke lese den og du må ikke gi noe på spleis så finn på noe annet å gjøre.

    2. Hærregu Mas: liker du ikke bloggen la være å logge deg inn. Det er ingen tvang å lese blogger. Fysj så ufyselig du er som får deg til å skrive det makkverket ditt inn på en privat blogg. Faen så provosert jeg blir over mennesker som mener det er helt greit å rakke ned på andre. Du burde ta deg et kurs i folkeskikk.
      AudMarit: hev deg over det,❤️

      1. Helt enig med deg, Ja jeg skal heve meg over dette. Har fått mye fra denne personen som jeg ikke har godkjent, men så fikk jeg ett tips fra en leser bare post det sånn at andre kan se hva som kommer.

        Så nå har jeg begynt med det.

        Takk for en kjempe fin kommentar den likte jeg.

        Ønsker deg en riktig god onsdag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Herregud ka folk kan få se til å skrive.
      Må jo være syk.
      Det er din blogg frivillig å les.
      Tenk å rakk så ned på dæ.Du har det ikke så greit fra før.
      Vet ikke om det er små unger som skriver ,for voksne folk må vel ha noe mere i hodet.
      Ikke bry dæ Kjenner æ blir for….et.
      Stor klem til dæ.

      1. Små barn er det nok ikke for den kommentaren kom inn klokken 03.43. så dette er nok en voksen.

        Jeg bryr meg ikke men jeg postet kommentaren slik at folk skulle få se hva som kommer inn av kommentarer.

        Klem fra deg til meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg