Setter i gang en ny ukensblogg.

 

 

 

Ja nå setter jeg i gang en ny ukens blogg å alle som har en blogg kan være med så hiv dere med da folkens, jeg legger ut et innlegg på søndag med en liten omtale av de bloggene som er med og det er det jeg ønsker og si om den/ de bloggene som er med mine egne ord.

Med link til bloggen som jeg har trekt ut selvfølgelig, jeg har ikke så mange lesere men på en god dag så har jeg rundt tre/ fire hundre som er innom bloggen på en dårlig dag har jeg rundt 100 til 200 og håper dere som blir trekt ut får besøk av de som er innom den kvelden.

 

Jeg kommer til å trekke to ukens blogg og tre ukens lesere, så hiv dere med da vel er det få som melder seg på så tar jeg en omtale og link til alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg