Ser ut som det kan bli en fin dag i dag.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Jeg har nå tenkt å begynne å ta i bruk naturen igjen til tur og trening, da er det lurt med noe smart og godt og ikke minst fint treningstøy. Jeg fant noe jeg likte her på denne siden, og da ville jeg legge det ut her har ikke kjøpt noen ting enda og veit ikke om jeg får gjort det heller men jeg ville vise det uansett.

 

Er jo ett så nydelig vær om dagen, i dag har jeg tenkt å prøve å få tatt årets første bad i elva.

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL

4 kommentarer
    1. Klikket på bildene, og mye fint er det i treningstøy. Håper du får en flott badetur i dag og at været er bra på dine kanter. Er glad for at jeg kunne komme på mammografien. Armen er bedre, men det må opptrening til. Den blir neppe som før. Kos deg med dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Takker for klikkene, ja det er mye fint i treningstøy om dagen. Ja det ble badetur på meg trente litt før jeg badet da, været er helt fortreffelig her og vannet var deilige 12 grader så det avkjølte godt det.

        Ja det er godt og få gjort denne mammografien, godt at armen er blitt bedre. Men med litt opptrening så kan den bli så bra som den kan bli, blir nok ikke helt som før men ganske så nære.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Hei takker for klikkene det har til nå gitt 8 kroner i kassa det er deilig det.

        Jeg koste meg veldig med dagen og det ble ett avkjølende bad det var deilig det, var ikke mer enn 12 grader i vannet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg