Ser ut som det ikke satte inn i kveld, da kommer det nok til natten.

 

 

 

God det ikke kom noe uvær i kveld, hvis det kommer til natten så sover jeg meg igjennom det hvis ikke tordenværet blir for kraftig da.

 

Nå sitter jeg og ser på Danmark mot Belgia i fotball EM, til nå er det 1-0 til Danmark å de har nå spilt i 40 minutter de er flinke disse danske spillerne. Håper de vinner denne kampen det har de virkelig fortjent, for den første kampen deres var en kamp man ikke unner noen den endte med en kamp om liv og død og livet seiret men de tapte kampen mot Finland.

 

I morgen tidlig skal jeg ut og handle noen småting til helgen, skal kose meg litt syntes jeg fortjener det har tenkt å lage meg taco i morgen kveld er lenge siden sist.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Vi fikk torden vær men det varte bare i to timer så jeg fikk da sove litt i natt.

        Ønsker deg en fin dag og håper ikke været var ille hos dere i natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Jeg liker meg heller ikke i tordenvær, det har jeg aldri gjort. I natt våknet jeg litt over kl 02 til dunder og brak. Heldigvis varte det ikke så lenge. Ha en fortsatt fin dag, uten tordenvær håper jeg.

      1. Det ble ikke noe mer torden enn en halv times tid den natten, og godt er det jeg hater den slags vær. Og i går var det bare varmt men ingen torden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg