Selvfølgelig ønsker alle seg lesere eller hva?

 

 

 

Ja vi alle ønsker å få mange klikk på hvert eneste innlegg, mange har jo da en veldig klikkbar overskrift men innholdet er ikke det. Jeg ønsker meg også mange lesere hver eneste dag, men man må jo ha innhold som samsvarer med overskriften for ellers så føler jeg at jeg villeder dem som skal lese bloggen. Da har man gjort det som mange gjør har en overskrift som folk vil klikke seg inn på å innholdet i innlegget ikke samsvarer med overskriften.

 

Jeg gidder ikke å lese hele innlegget hvis overskrifte roper klikk her og så er det ingenting som er i samsvar med den i innlegget, det kan vel virke som jeg er totalt idiot når jeg ser litt annerledes på hva jeg gidder å lese og ikke.

 

Om morgenen så hiver jeg meg over alle slags overskrifter og leser blogger jeg pleier, da går jeg faktisk inn fra topplista og for jeg har mine favoritter som jeg leser. Og det er blogger jeg har fulgt siden jeg startet og blogge her inne på blogg.no og det har kommet nye etterhvert.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er mye irriterende hos enkelte bloggere, jeg er glad i og lese småbloggere og de med masse bilder sånn er det bare så din blogg er en av dem jeg er innom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg