Sånn så har to regnværs dager gjort sitt med dagen min.

 

 

 

 

 

 

Ja det regnet som har kommet de to siste dagene, har gjort fossen hissig og frådende og flere av mine turområder er jo langs elva og den ene er faktisk fysisk sperret av kommunen grunnet høy vannstand.

 

Men det er jo bare ett lite problem når man ser til nabokommunen Telemark, der er det storflom igjen som på Bø og Notodden sikker videre oppover som Seljord de to første veit jeg det er ille.

 

Men nok om det og over til noe annet som hva jeg har gjort i dag, har gått tur og sett meg rundt selv om det har vært veldig vått. Det skal vist bli ett annen type vær, skal bli fint vær etter værmeldingen å bedømme været ser vi alle i morgen. Skal vist bli sommer igjen men kan jeg stole på det da ikke veit jeg, den som lever får se pleier jeg og si blir greit med litt sol igjen nå.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det må bli sol der er jeg helt enig, vi må jo få tørke opp igjen både naturen og folk. Jeg skal prøve og kose meg fram til jeg legger meg, ha en fin tur til Vikersund håper det går stille og rolig for seg under fakkeltoget.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg