Sånn nå har roen senket seg.

 

 

 

Ja nå har roen senket seg i allefall i min stue sitter og glor på tv, skal se på Elvestad som skal besøke vipers Kristiansand. Ser ofte på de tv programmene som har med sport å gjøre, også mye annet også bare for å få noe å le av han skal trene sammen med Heidi Løke og co som skal til OL med håndball jentene.

 

Så får jeg vel ta med meg hva jeg har gjort i kveld.

 

I kveld har jeg malt nå er jeg snart ferdig med neste bilde, veit ikke om det blir noe å vise fram her på bloggen det kan jo skje veit ikke enda. Det ble jo ikke tatt så veldig godt i mot sist så får se, det er foreløpig bare et rot av farger.

 

Så har jeg lest en del blogger igjen slik som jeg gjør på morgenen, jeg syntes det er koselig å lese hva andre skriver.

 

Nå skal jeg se litt til på tv å bare ta det helt kuli, stresse ned og overhøre bråket som er nede. De roer seg sikkert snart de også. Jeg skal ikke skrive så mye om det, for jeg vil ikke henge ut noen på bloggen for det har jeg fått beskjed om at jeg gjør ikke veit jeg. Den eneste jeg henger ut på bloggen må da være meg selv ha. ha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg