Sånn nå er søndagen blitt til kveld, handlelisten er ferdig skrevet.

 

 

 

 

 

 

Dagen i dag har jeg tatt livet med ro, har jo skrevet handlelisten for ukens handel i morgen. Det første jeg skal gjøre i morgen er å logge meg på nettbanken og føre det som skal føres over på sparekontoen, og det gjør jeg fast hver mandag  og det gjør jeg før jeg går og handler.

 

Nok om min sparing det er til Spania tur og lommepenger, så det er penger som ikke skal røres sånn er det bare. Før ble jo de på røyk og det gjør de ikke nå, og det er jeg stolt av at jeg har sluttet med det.

 

Nei nå får jeg avslutte her og så får jeg gjøre noe annet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. All grunn til og være stolt for at du ikke bruker penger på røyk. Glad for jeg selv sluttet, og angrer ikke på det. Skrotet Spania tur siden sommeren her nord har vært så fin. Sparte de pengene kan man si. Ikke handling på meg i dag, venter til onsdag da er det time hos tannpleier. Har frikort og da blir det ikke så dyrt. Passer på å handle litt mat på hjemtur. Sikkert noe på tilbud vil jeg tro. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg er stolt av og ha klart å slutte, for fy så dyrt det har blitt handler inn det til venninnen min så jeg veit jo fortsatt prisen på røyken.
        Ja dere nord på har hatt en kjempe sommer, og det unner jeg dere.

        Håper det gikk greit hos tannpleieren i går, godt du har frikort det får nok ikke jeg mer for jeg går ikke til legen lenger bare hvis det er noe akutt og da går jeg på legevakta psykologen min går ikke under frikort ordningen.

        Tilbud på mat er noe man må satse på, og ikke minst dato varer fra 50% kassa.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg