Sånn nå er nok en dag gått mot kveld.

 

 

 

Det har vært en grå og trist dag i dag og kald trekk men ellers veldig bra dag, har ikke gjort en dritt i dag så det er ikke så mye å skrive om men alle har vel noen sånne dager.

 

Har ikke noen god dag når det gjelder mine tanker og følelser men skal ikke skrive så mye om det, for da blir jeg framstilt av meg selv som svak og det er jeg ikke og orker ikke å bli sparket så lenge jeg ligger nede.

 

I kveld skal jeg se på høstens fineste eventyr og program, ja jeg skal se på farmen som er ett program jeg har ventet på. Akkurat nå så ser jeg på kvinnelandslaget som spiller fotballkamp mot Kosovo på NRK 2.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg