Sånn nå er kvelden kommet og øynene er tunge.

 

 

 

En lang finværs dag går mot natt for min del kjenner jeg, er snart sånn at jeg må bruke fyrstikker for å holde oppe øyelokkene. De glir igjen hele tiden så da er det vel bare på tide å finne senga, er lenge siden jeg har brukt senga har sovet på sofaen om natten. Det er min rare måte å straffe meg selv, jeg mener at jeg ikke fortjener å ligge godt om natten jeg veit jo at det er selv bestraffelse som jeg mener jeg fortjener. Er noe jeg har fått i hode sikker dumt for det virker mot sin hensikt for jeg sover kjempegodt på sofaen og ligger jo så godt.

 

Nei nå skal jeg avslutte her.

 

Lag dere en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg