Sånn nå er kvelden kommet nå sitter jeg og koser meg med tv.

 

 

 

Etter at jeg var hos venninnen min så gikk jeg hjem og hentet fiskeutstyret mitt, gikk en lang tur og fant meg ett fint fiskevann har fiskekort så er lovlig fiske fikk to fine ørret hadde en til middag i dag. Var ikke bare for fiskingen som jeg tok meg den turen, jeg satt og nøt naturen rundt meg selv om det begynte å regne på slutten men det gjør ikke meg noen verdens ting var jo bare å ta på seg noe tørt når jeg kom hjem haha. Så jo ut som noe katten hadde dratt inn selv om jeg ikke har katt da, men var våt som en dupp så det ble en varm dusj og tørt tøy kosedressen er god å ha i slike tilfeller.

 

Nå sitter jeg og ser på tv ja jeg sitter å ser på matkanalen, hun som er på nå er i Italia og lager veldig mye inspirerende mat jammen godt at jeg akkurat har spist haha blir jo sulten av og se på slike programmer sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg