Sånn nå er det kveld og tv titting.

 

 

 

Har vært en kjempefin høstdag med sol og alt det der, måtte nyte dagen i dag for i morgen er det meldt regn. Får vente å se til i morgen om det stemmer det de sier i værmeldingen, jeg har hatt en tendens til å ikke helt tro på det, ser jo hvordan været er i morgen ved å se ut vinduet.

 

Har vært oppe hos venninnen min og koste oss med kaffe og skravling, var også oppe å handlet for henne er så godt å føle seg til nytte for andre.

 

Nå i kveld så er det klart for siste episode av Petter der ingen vil bo, i kveld skal de feire jul ja det er duket til julaften noe som mange av de som er med i denne serien ikke akkurat gledet seg til.

 

De personene veit jeg hvordan har det, for jeg gruer meg til jul for det er en dag som skal feires sammen med familie og venner på kvelden jeg skal sitte alene se på tv og spise det jeg spiser hver dag.

 

Hos meg skal det være en julefri sone, julen skal jeg feire med det samme ukesbudsjettet jeg har hele året ingen utglidning der ikke en krone over.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg